5 תשובות
אני בת חח
נכון שהיא צריכה לדבר איתן אבל אם יותר כיף להן ביחד זה יכול לגרום להן הרגשה של אי נעימות כי מצד אחד הן לא רוצות לפגוע בה מצד שני יותר כיף להן ביחד.
זה קרה לי ולחברות שלי אנחנו שלישייה ואחת שקצת בצד דיברה איתנו ואנחנו באמת אוהבות אותה ולא רוצות לפגוע בה אז אנחנו יוצאות רק איתה ומדברות כולם ביחד למרות שהייתי מעדיפה שנהיה רק שתיים
את צוודקת וסליחה חחח אבל עדיין יות רטוב לדבר מאשר להחליף חברה בשניה זה לא גרביים זה קשה למצוא חברה חדשה
אני הייתי אני ואתם הייתם אתם אתה צודק אהל קודם עדיף לה לדבר איתם ואז אם זה לא יעבוד אז שתעשה מה שאת אומר
נ.ב אני כול היום אומרת את המשפט הזה לחברות שלי אז זה הצחיק אותי
תנסי להכיר חברות חדשות הן לא נשמעות ממש טובות...
אני ממש מבינה אותך אני חושבת שאת צירכה ללכת לב ולג ולדבר איתם עם ב להגיד לה שאת מרגישה שיתרחקתם ולג שאת רוצה לשפר את הקשר תרגישי חופשי לדבר איתי בפרטי שאת רוצה אני ניכולה לעזור ותעדכני אותי עם זה הצליח