4 תשובות
וואו זה כזה אני . אפילו כשאני פוגשת את השכנים אני נתקעת ומגמגמת היי עלוב.
אני חושבת שפשוט צריך להתאמן על זה ולהיותצעם כמה שיותר אנשים ובסוף מתרגלים. ( לא שזה עובד לי...)
אנונימית
תתחברי ליותר אנשים למה רק מהבית ספר תרחיבי אופקים בחיים
ואת לא חייבת להיפתח לאף אחד
אני גם לא סומך על אף אחד פשוט את יודעת תנסי להכיר הרבה אנשים מעבר לבית ספר ולא לחשוב על זה יותר מידי הכול בגישה
אני מזדהה איתך לגמרי, אני בדיוק כמוך...
מקווה שיום אחד הכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
^כן אנונימית אנחנו באותו מצב
אנונימית