התחברות הרשמה

הרגתי חרק ואני דיי בחרטה על זה,הגיוני?

הוא כל הזמן התקרב למנורה בחדר ונגע בה זה עשה רעש מטורף אבל עדיין הרגתי אותו הרסתי לו תחיים ליטרלי הרגתי,למה אני מרגישה חרטה על זה בכלל
20 במאי 2024, 23:58
חרטהחרקיםבכיעצברגשות אשמה    
3 תשובות
אני במחזור:
חח מבינה אותך
ז
זירו זה לאיכותיים
ברור
מי הורג חיות די להרוג אותם
א
אוֹלָף הַבַּת:)
שואל השאלה:
חחח רציני בכיתי על זה,זה הזייה
אנונימית
באותו הנושא:
אני הרגתי כלב בטעות עם אופניים מה זה אומר עליי (ואני ממש עצובה )
הרגתי זבוב והיה לו דם. זה הגיוני?
אתמול הרגתי יתוש ואני מרגישה ממש רע עם עצמי
הרגתי חתולה ואני לא יודעת מה לעשות
הגיוני שאחותי הרגה מישהו? היא בת 12!!
האם לדעתכם זה הגיוני לחיות חיים ללא חרטות?
איך זה הגיוני שרקטה אחת מסכנה הרגה 600 איש?
הרגתי זבוב עם נעל ואני מרגישה רע זה בסדר?!
הגיוני שהרגתי זבוב וישלי ממש רגשות אשמה?
הרגתי סוג של חרק (נראלי זבוב) וירד לו דם אדום, מה הרגתי לעזעזל?
הרגתי זבוב כי הוא ממש הציק לי ואני מרגישה רע, מה לעשות?