5 תשובות
זה הגיוני לגמרי אבל עדיף ככה
כן, זה קורה
הגיוני שתרגישי ככה אבל את צריכה לזכור שיש סיבה לזה שסיימת את זה
אנונימית
יכול להיות פשוט התרגלת קצת לבן אדם וליחס ממנו
זה מובן
עוד כמה ימים תתרגלי לזה שאתם כבר לא מדברים והכל יהיה בסדר
זה מובן
עוד כמה ימים תתרגלי לזה שאתם כבר לא מדברים והכל יהיה בסדר
זה הגיוני ביותר
תזכרי מה הרגשת לפני החרטה
כמה הרגשת שזה פשוט לא זה
תזכרי מה הרגשת לפני החרטה
כמה הרגשת שזה פשוט לא זה
באותו הנושא: