7 תשובות
חתונה של מי?
תלוי של מי החתונה
אם את יודעת להתאפר סבבה את לא צריכה לקחת מאפרת
זה תלוי בסגנון שלך ובכמה זמן ומאמץ את רוצה להשקיע. אם את אוהבת להשקיע באיפור מיוחד ולהרגיש מוכנה יותר, אולי שווה להשקיע באיפור לחתונה. אבל אם את מעדיפה אווירה יותר ביתית ונוחה, אז התאפרי בבית יכול להיות בחירה מוצלחת. מה דעתך לנסות להתאפר בבית ולראות איך יוצא?
שואל השאלה:
חבר ממש טוב של אבא, אז הבת שלו
חבר ממש טוב של אבא, אז הבת שלו
אנונימית
לא ממש לא אצל מאפרת
בבית
בבית
תלוי עם את יודעת אז לא צריך לקחת מאפרת אישית
באותו הנושא: