6 תשובות
אני אומרת שזה יצא נדיר
תשקיעי
אם את מרגישה שבא לך להשקיע תשקיעי, זה לא משנה כמה אנשים באים זו הרגשה עצמית.
הכי כיף להשקיע
הכי כיף להשקיע
לא מיותר להשקיע אבל גם לא צריך לא להשקיע בכלל
תשקיעי חלקי
תשקיעי חלקי
אנונימי
לא מיותר זה פורים מה
מה יש לך להפסיד, לא יצחקו עליך או משהו.
באותו הנושא: