6 תשובות
אני אומרת שזה יצא נדיר
_33
תשקיעי
אם את מרגישה שבא לך להשקיע תשקיעי, זה לא משנה כמה אנשים באים זו הרגשה עצמית.
הכי כיף להשקיע
לא מיותר להשקיע אבל גם לא צריך לא להשקיע בכלל
תשקיעי חלקי
אנונימי
לא מיותר זה פורים מה
מה יש לך להפסיד, לא יצחקו עליך או משהו.