6 תשובות
שואל השאלה:
^^מתמטיקה וזה חשוב לי כי במועד האחרון נכשלתי.
אנונימית
תלכי מתוך נימוס כי זה משפחה תגידי מזל טוב תשאירי קצת ותחזרי מוקדם יותר . לא חייבים להיות שם עד חצות...
ובהצלחה לנו בבגרות
לדעתי תלכי, גם ככה ללמוד הרבה ביום לפני הבגרות זה לא כזה מועיל. למידה למתמטיקה צריכה להתבצע לאורך כל השנה דרך השקעה, תרגול, הגעה לשיעורים, השתתפות, למידה רצינית וכו'.. לא יעזור להיזכר ללמוד ביום שלפני. את יכולה לנצל את הסופ"ש ואת יום ראשון כמה שיותר לטובת הלמידה, ובשני ללכת לחתונה ולתת לפעילות הזו להיות מעין ה"מנוחה" שלך לפני הבגרות והזמן בו תתני לחומר שלמדת לחלחל לך בראש ולהתעכל, אם גם תפתרי שאלות חדשות ביום לפני הבגרות שלא תצליחי זה סתם ילחיץ אותך. אם כן יתאפשר לך איכשהו ללמוד ביום לפני, אז רק בגרויות שכבר פתרת, לא לאתגר את עצמך עם שאלות חדשות שטרם פגשת, בטח שלא מכאלו של מריאן אן ארכימדס שהן ברמה גבוהה יחסית לבגרות. בהצלחה
את יכולה לבוא לשעה חצי שעה נגיד רק לחופה ולאכול וללכת
בגרות במה