9 תשובות
בקטנה לא משהו מטורף
תתאפרי עדין שידגיש את היופי הטבעי שלך אבל שלא יהיה מוגזם
שואל השאלה:
אם אני אשים גל גבות מסקרה הילייטר וליפגלוס זה בסדר?
אם אני אשים גל גבות מסקרה הילייטר וליפגלוס זה בסדר?
אנונימית
הרגיש לי שזה כמו ברו קו לא משנה כמה אני אנסה זה פשוט לא יצטלם טוב
אנונימית
גם זה סבבה לגמרי.
אצלי דווקא מלא באו מאופרות ומגונדרות . תגידי איך שמרגיש לך לנכון, מה שכתבת נשמע סבבה לא מביך בכלל .
אצלי דווקא מלא באו מאופרות ומגונדרות . תגידי איך שמרגיש לך לנכון, מה שכתבת נשמע סבבה לא מביך בכלל .
שואל השאלה:
תודה רבה!!3>
תודה רבה!!3>
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אתם לא רוצים להיראות יפים בתמונה?
אבל אתם לא רוצים להיראות יפים בתמונה?
אנונימית
לא יודעת אני באתי הכי זרוק שאפשר
אנונימית
לא יותר מדי, אפשר להתגנדר טיפה
באותו הנושא: