5 תשובות
אני מעדיף את הרגיל
אני אישת מעדיפה את הרגיל :)
שואל השאלה:
יש הבדל בטעמים?
אנונימית
לא יודעת אבל תעדכני פליזז
אני טעמתי גם את הרגיל וגם את הדיאט
הדיאט טעים ואני אישית מעדיף אותו בגלל פחות קלוריות אבל שניהם טובים ויש להם טעם דומה אחד לשני