התחברות הרשמה

האייס ארומה דיאט או הקפוצינו עם החלב דל שומן של ארומה טעים?(אם שתיתם אחד מהם אשמח שתענו)

23 בנובמבר 2020, 22:38
חלבאייס קפהחוות דעתטעמיםארומה    
4 תשובות
לא ממש
None pizza left beef
האייס כן
K
Kylie❤
שואל השאלה:
לקחת אייס גדול או רגיל מספיק?^
אנונימית
לי הקטן מספיק
K
Kylie❤
באותו הנושא:
בארומה, אז האייס ארומה זה אייס קפה?
מה האייס הכי טעים בארומה?
האייס וניל בקופיקס זה בדרך כלל חלב וסוכר?
פפסי מקס/ פפסי דיאט/ קולה דיאט/ קולה זירו?
מישהו יודע אם ואיך אפשר להשיג דיאט קולה וניל ו/או דיאט קולה דובדבן בארץ?
בקניון האייס מול באילת הארומה גדול או שזה סניף קטן כזה שפחות יושבים לאכול?
מישהו יודע במקרה באיזה חלב סויה ארומה משתמשים?
המשקה אייס דיאט של ארומה טעים?
מה הכי טעים מארומה? האייס עוגיות שלהם או האייס בראוניז או המילקשייק אלפחורס?
קפוצינו קר בארומה טעים?
קפוצינו קר זה אמריקנו קר עם חלב?