5 תשובות
אני אוהב את העוגיות
הוניל עוגיות טיל אבל הייתי ממליץ לך דווקא לקחת את השייק אלפחורס שבעיני הוא רמה מעבר.
העוגיות
אייס קפה
קפהה
באותו הנושא: