התחברות
הרשמה
האייס וניל של ארומה טעים?
21 ביוני 2023, 06:14
ארומה
אייס קפה
אוכל
משקאות
4 תשובות
לט
א
אנונימית1234א
כן
ס
סבא של אריאל
כן כן כן כןןןן וואו קחי בננה שימי בפנים!!
ה
הממגנטת ;"
לא
ד
דניאל פאנטום
באותו הנושא:
האייס דיאט של ארומה טעים?
מה יותר טעים בארומה האייס שוקו או בראוניז?
האייס שוקו של ארומה הוא טעים ?
מה האייס הכי טעים בארומה?
האייס וניל הגדול בארומה הוא באמת יוצר גדול?
מה יותר טעים פנקייק עם סןכר וניל או עם תמצית וניל?
מה האייס הכי טעים בקופיקס בננה או קפה או כל מה שאתם
האייס קפה של ארומה טעים?
בארומה, אז האייס ארומה זה אייס קפה?
לדעתכם הגלידה של מקדונלדס בטעם וניל עם הגביע יותר טעימה מגלידת בן אנד ג'ריס וניל?
הקורנפלקס כריות בטעם וניל טעים כמו הנוגט?או שהרבה פחות?אתם קונים את הטעם הוניל לפעמים?