4 תשובות
הוא שם כשצריך אותו
מה זה טוב בעצם? טוב ורע זה הגדרות שלנו, שהחברה הגדירה. נגיד בטבע. אין דבר כזה טוב או רע. זה פשוט קורה. גם אצל בני אדם. אנשים עושים דברים כדי להגן על עצמם או להשיג משהו שהם רוצים. אין ממש טוב או רע
איך הוא מתנהג כש:
כשאתם ליד אחרים
כשאתם לבד
כשהוא כועס
כשאתה כועס
כשהוא צריך עזרה
וכשאתה צריך עזרה
כשאתם ליד אחרים
כשאתם לבד
כשהוא כועס
כשאתה כועס
כשהוא צריך עזרה
וכשאתה צריך עזרה
כהבן אדם מוסרי ולא אגואיסט
שהוא חושב על החברה
שהוא חושב על החברה
באותו הנושא: