תשובה אחת
הלו גברת
זה דברים שקורים בחרדה ! אז קודם כל תנשמי זה משהו שהגיוני שיקרה . אני לגמרי ממליצה לך לנסות להעסיק את עצמך במשהו אחר - תחביב שאת אוהבת , או אפילו סתם לקחת דף ועט ולכתוב מה שאת מרגישה - זה יעזור לך לסדר את הרגשות בראש , ולהפחית את החרדה !