6 תשובות
אני לא בדיוק יודעת אבל נעצתי (:
איזה כיתה את? (זה חשוב)

כיתה ז-י' תתעלמי מספורט(אפילו שאת במגמת ספורט) זה לא כזה חשוב מקסימום יגידו לך שאת צריכה לעלות את הציון תנסי לדבר באופן בוגר עם המורה אם אפשר לעשות מבחן או משהו אחר שיאפשר לעלות את הציון.
אבל אם את תלמידה בעייתי... ובכן זה סיפור אחר
שואל השאלה:
אני ב-י'
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל אני כן אוהבת ספורט, זה אומנם מגביר עושה לי את הקשיי נשימה אבל אני ממש אוהבת לעשות ספורט, אני אפילו במגמת ספורט...אני רק רוצה שהיא תיתן לי לעשות עוד מועד למרות שהיה כבר מועד אחד ומחר אמור להיות מועד שני אבל אני לא יכולה מחר...
אנונימית
אני קיבלתי פטור מספורט בדיוק בחודש של הבגרות לספורט קיבלתי פטור בגלל שלקחתי תרופה מסויימת שאסור לי לעשות פעילות גופנית
תוצאי פטור מספורט, פשוט ללכת לרופא משפחה (תלוי ברופא אם הוא סבבה או לא) לבקש פטור מספורט להסביר שאתה לא יכל לעשות פעילות גופנית, הוא ישאל מה הסיבה , או שהוא ייתן לך פטור או שהוא ישלח אותך לעשות בדיקות אם במקרה יש חשד בעיה עם הריאות.