התחברות
הרשמה
עשיתי היום בדיקת דם והסוכר יצא לי 89 זה תקין?
היה לי לפני שנה 83 זה עלה קצת
21 ביולי 2024, 17:57
בדיקות דם
3 תשובות
כן זה בסדר
B
BISH GADA
עד 100 זה תקין אז כן
ש
שייכת ל NARI
כן טווח תקין זה בין 72 ל100
אנונימית
באותו הנושא:
עשיתי בדיקת סוכר בבית ויצא 99 ואני מפחד (בן 16) שעה לפני הבדיקה אכלתי גרעיני חמנייה
עשיתי בדיקת דם היום ויש לי סוכר 96 זה ממש רע?
עשיתי בדיקת דפ בצופ יצאלי סוכר 180 זה תקין ?
עשיתי בדיקת דם ויצא לי 96 בסוכר זה ממש נורא?
עשיתי בדיקות דם ויצא תקין, ואני עושה גם בדיקות שתן, כנראה שגם הן יצאו תקינות?
עשיתי בדיקת דם והתוצאות של הדם קיבלתי סוכר מאודד גבוהה מה הפתרון בשביל להוריד סוכר בדם?
עם אכלתי שווארמה ואחרי שעה 35 עשיתי בדיקת סוכר והופיעה בבדיקה 115 זה תקין?
עשיתי היום בדיקת דם אם יגלו משהו לא תקין יודיעו לי?
עשיתי בדיקת סוכר ויצא לי 56 זה טוב?
עשיתי שילשום בדיקת קורונה pcr ויצאתי חיובי גבולי , היום עשיתי שוב אחרי יומיים ויצאתי שלילי
עשיתי בדיקת שתן וגילו לי סוכר בשתן מה זה אומר?