5 תשובות
שואל השאלה:
הייתי בצום
הייתי בצום
אז כדאי להתייעץ עם מומחה
אבל אני לא רופא אז לא לסמוך עליי
אם רק אכלת יש מצב שזה בסדר
אם את באמת רוצה לבדוק אז לא לאכול איזה שעתיים ואם זה מתחת ל140 זה בסדר
או לא לאכול במשך 8 שעות ואם זה מתחת ל100 זה בסדר
אם את באמת רוצה לבדוק אז לא לאכול איזה שעתיים ואם זה מתחת ל140 זה בסדר
או לא לאכול במשך 8 שעות ואם זה מתחת ל100 זה בסדר
תתייעצי עם רופא
באותו הנושא: