4 תשובות
אם אף אחד לא יתקשר אלייך אז הכל בסדר
שואל השאלה:
ואם נגיד יש משהו ממש קטן ולא רציני עדין מתקשרים או שמתעלמים?
כי אחותי עשתה בדיקת דם ושבוע שלא אמרו לה כלום שהיא הלכה לבדוק כי גלתה שהיא אנמית זה לא דבר חמור אבל זה עדין משהו גם אם קטן
ואם נגיד יש משהו ממש קטן ולא רציני עדין מתקשרים או שמתעלמים?
כי אחותי עשתה בדיקת דם ושבוע שלא אמרו לה כלום שהיא הלכה לבדוק כי גלתה שהיא אנמית זה לא דבר חמור אבל זה עדין משהו גם אם קטן
אנונימית
יודיעו אם זה לא תקין אם הדם תקין לא יודיעו
בכל מקרה ישלחו לך את הבדיקות גם אם זה תקין וגם אם לא
באותו הנושא: