9 תשובות
תשאלי את הרופא
למה לשאול אותנו?
יודעת מה אני אומר שזה אחלה, מאמינה לי? לא? אז תשאלי ת'רופא
אם לא אכלת לפני זה, זה תקין כל עוד זה בין 72-100 מ"ג לדצ"ל
לא
אבל זה אחרי אוכל? אחרי שקמת?
שואל השאלה:
הייתי בצום 8 שעות
אנונימית
אז זה אמור להיות תקין אבל תשאלי את הרופא ליתר ביטחון
שואל השאלה:
בין 70-100 זה בנורמה אבל זה יצא לי גבוה
אנונימית
זה עוד בתווך התקין, אומנם קצת גבוה אבל ממליצה לך להתייעץ עם רופא- בסופו של דבר רמת סוכר זה לא הנתון היחיד שצריך להסתכל עליו שם כדי לדעת אם זה תקין

בהצלחה :)
באותו הנושא: