7 תשובות
האמת שלא משתמשים בפ' אלא בו'
באנגלית אומרים lay vay
לפי מה שאני זוכרת יש דרך יותר נכונה להגיד את זה אבל היא אמרה שזה בסדר אם להגיד את זה ככה
ליי-ווי
משהו כמו lay-vay (לֶיי-וֶיי)

מקור (דקה 0:18):
ליי-ויי
lay-vay
לאפי
אומרים ליי-ווי (lay vay)