7 תשובות
קודם כל המוזיקה שלה נוצרה מכוונה תחילה להיות פופולרי בטיקטוק ולילדי טיקטוק
אין לה כישרון בכלל, הקול שלה מעצבן, יש לה אישיות מאוד מעצבנת היא אומרת שאם אתה לא אוהב את המוזיקה שלה אתה סתם סקסיסט
אין לה כישרון בכלל, הקול שלה מעצבן, יש לה אישיות מאוד מעצבנת היא אומרת שאם אתה לא אוהב את המוזיקה שלה אתה סתם סקסיסט
השיר היחידי שאני אוהבת שלה זה falling behind
כן כל השירים שלה הכרתי בטיקטוק, אותה עצמה לא מכירה בשיט
שמעתי פעם אלבום שלה
הוא היה נחמד
הוא היה נחמד
שואל השאלה:
למה?
למה?
פחות מתחברת למוזיקה שלה אבל יש כאן אנשים ששומעים אותה
יש לי שנאה מאוד עמוקה אליה ולמוזיקה שלה
באותו הנושא: