3 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אני לרוב לא שומעת את הסגנון הזה אבל זה שיר מאוד טוב אז רציתי להכיר עוד דומים
אנונימית
דבר ראשון - אני כבר אוהב אותך
דבר שני - rises the moon
את יכולה לשמוע את הפלייליסט הזה הוא מלא בשירים בסגנון הזה