3 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אני לרוב לא שומעת את הסגנון הזה אבל זה שיר מאוד טוב אז רציתי להכיר עוד דומים
תודהה
אני לרוב לא שומעת את הסגנון הזה אבל זה שיר מאוד טוב אז רציתי להכיר עוד דומים
אנונימית
דבר ראשון - אני כבר אוהב אותך
דבר שני - rises the moon
דבר שני - rises the moon
את יכולה לשמוע את הפלייליסט הזה הוא מלא בשירים בסגנון הזה
באותו הנושא: