3 תשובות
לפני שידעתי איך לבטא את השם שלה אמרתי "לופי"
אם אני לא טועה אומרים לובי או לואובי
לה-אוּ-בֶיי
(la-oo-vey)
נ"ב
הזמרת הכי טובה אבר.
(la-oo-vey)
נ"ב
הזמרת הכי טובה אבר.
באותו הנושא: