8 תשובות
זה בסדר גמור כל אחד והזמן שלו זה יגיע מתי שהוא
את צריכה רגש, לא ריגוש.
את כנראה בחורה שצריכה להתחבר ולהיקשר רגשית לפני המגע הפיזית.
שואל השאלה:
אבל רוב הבנים שפגשתי מאור סוחפים אותי ישר להתנשק וכל זה , יש בנים שמתעניינים להתחבר רגשית בכלל לפני? , אני באמת מנסה להבין איך להיכנס לקשר וכל זה ולא מצליח לי כלכך
אנונימית
כמובן, גבר רציני קודם כל לא יגע בך בדייטים הראשונים. הוא יקח את הזמן ויתן לשניכם להכיר באופן מעמיק, זה תלוי בפרטנר.
לא יודע מה אורך הקשרים שלך. אני חושב שזה צריך לבוא אצלך מתוך התאהבות.
שואל השאלה:
אז למה הבנים רצים ישר להתנשק?
אנונימית
בנים רוצים את זה גם בלי קשר אישי בשביל התחושה המי נית. את צריכה להבהיר שאת לא ממהרת להתנשק ומי שזה לא מתאים לו שלא ישקיע בקשר. כמו אצל דתיים.
שואל השאלה:
אז זהו שזה מה שיבלבל אותי כי הם ממש אמרו שהם מחפשים מערכת יחסים וזה וחשבתי מה ככה מהר מתנשקים למערכת יחסים אולי אני פספסתי משהו כי אני לא כזה יוצאת עם בחורים הרבה ואין לי ממש ידע איך זה הולך
אנונימית