9 תשובות
לא נוראי, טבעי לגמרי
לא
כל אחד בזמן שמתאים לו ובזמן הנכון
ממש לא
נורא ואיום כלא
בת 43, אף פעם לא התנשקתי.
אין לך מה להרגיש רע, בסופו של דבר זה יגיע.
אנונימית
כל אחד והבעיות שלו, מה אני אגיד לך

אין שום חוק שקובע שחייב להתנשק עד סיום התיכון, ואם זו נורמה אז זה מטומטם.
בלי לחץ, בקצב שלך רק אל תנסי בכוח
אנונימית
בכלל לא.
הנשיקה ראשונה שלי הייתה בגיל 16 אין לך מה להרגיש רע ,עוד יבוא יום
אנונימי
אני כיתה יא שנה עובר ליב ועדיין לא התנשקתי עם אף אחד חוץ מהמשפחה. אז זה בסדר לגמריי
אנונימי