8 תשובות
כולה נשיקה
כמעט 13 זה 12
בעיניי זה לא טוב, כל אחד ודעתו
בעיניי זה לא טוב, כל אחד ודעתו
אם היה אפשר להחזיר את העבר היה עדיף לוותר על זה אבל אם אי אפשר כנראה שזה מה שהיה אמור לקרות
קטנה מידי
כולה נשיקה
פיקה ראשונה שלי גם הייתה בגיל 12 זה לא רע זה רק מביך להזכר בזה
אנונימית
זה בסדר.. לא הייתי אומרת ממש לא טוב
קטנה מידי
באותו הנושא: