10 תשובות
היא מביכה לא את
לא
אין מה להשוות אתן בנות שונות
מביך בשבילה. להיות בכיתה ח' עם כזה עבר זה מסמן בעיקר כמה היא זולה ולא מבינה כלום מהחיים שלה.
את בסדר גמור, ואני מאחל לך להמשיך להיות ככה בסדר גמור עד שתרגישי שאת אוהבת את האדם שתאהבי :)
מביך לה
לא יש לי אנשים שאני מכירה שקטנים ממני קצת והיו בזוגיות זה לא אומר כלום על הגיל או עלייך עדיף לחכות פשוט לאחד (:
מה מביך בזה חיימשלי אני עולה ל-י אין בינינו כזה הפרש גדול ואני יכולה לומר לך שבחיים לא הייתה לי זוגיות או נשיקה ראשונה ואני גם לא מוכנה לזה. כל אחת בקצב שלה
מה מביך, כל אחד בקצב שלו.
ממש לאא
תאמין לי היא תתחרט על הכל כי בכיתה ח חברים משתנים כאילו הסיכוי שהחבר שלה בכיתה ח יישאר איתה אפילו עד כיתה יא ממש קטן אז אין לך מה לדאוג אתה תמצא משהי בזמן הנכון
הבעיה בה לא בך ❤
יש לי ילד בכיתה שהיה בזוגיות איזה 6 פעמים
מחליף זוגוות כמו גרביים
הוא בכיתה ו'

לא מזיז לי