4 תשובות
להתפלל שתצליח
לכי לישון ותקווי שכשתקומי תרגישי יותר טוב וגם אם לא אין כ"כ מה לעשות תעשי את הבגרות ותקווי שילך טוב
אני גם עושה מחר
בהצלחהה
שואל השאלה:
כן אין לי ברירה וואי למה דווקא עכשיו להיות חולה למהה
אנונימית
^אף אחד לא מחייב אתך אבל את תפסידי אם לא תעשי...