4 תשובות
להתפלל שתצליח
לכי לישון ותקווי שכשתקומי תרגישי יותר טוב וגם אם לא אין כ"כ מה לעשות תעשי את הבגרות ותקווי שילך טוב
אני גם עושה מחר
בהצלחהה
אני גם עושה מחר
בהצלחהה
שואל השאלה:
כן אין לי ברירה וואי למה דווקא עכשיו להיות חולה למהה
כן אין לי ברירה וואי למה דווקא עכשיו להיות חולה למהה
אנונימית
^אף אחד לא מחייב אתך אבל את תפסידי אם לא תעשי...
באותו הנושא: