8 תשובות
זה ציון מושלם
זה ציון מעולה לא צריך
איך קיבלת אם לא העלו לי
אנונימי
לא צריך
ציון מדהים! כל הכבוד
יש כאלה שניגשים כי חשובה להם כל נקודה לממוצע או שרוצים להתקבל לעתודה ומקצועות שמצריכים ממוצע ממש גבוה.. וגם אין מה להפסיד כי לוקחים את הגבוה מביניהם, אז אישית אני קיבלתי 90 וניגשתי שוב עוד איזה 3 פעמים. אבל לרגע שזה לא יגרום לך להרגיש שהציון שלך לא טוב אם בא לך תגש ואם לא אז לא זה לא קריטי
יש כאלה שניגשים כי חשובה להם כל נקודה לממוצע או שרוצים להתקבל לעתודה ומקצועות שמצריכים ממוצע ממש גבוה.. וגם אין מה להפסיד כי לוקחים את הגבוה מביניהם, אז אישית אני קיבלתי 90 וניגשתי שוב עוד איזה 3 פעמים. אבל לרגע שזה לא יגרום לך להרגיש שהציון שלך לא טוב אם בא לך תגש ואם לא אז לא זה לא קריטי
שואל השאלה:
לכל מי ששואל איפה רואים זה בפורטל תלמידים לא העלו במשוב
לכל מי ששואל איפה רואים זה בפורטל תלמידים לא העלו במשוב
אנונימית
לא, זה ציון מדהים.
אבל לא קיבלתי ציוןן איך קיבלתת
אנונימי
באותו הנושא: