7 תשובות
חולת סרטן. לאוטיסט יש הרבה מצבים שהוא לא מבין מה רוצים ממנו וקשה לו להבין נורמות חברתיות. מעדיפה להיות חולת סרטן מאשר להתנג "לא ורמלי" כל החיים שלי ולא להבין את כולם.
תלוי איזה סרטן ותלוי איזה אוטיזם
חולת סרטן, לא כי יש לי משהו נגד אוטיסטים, אני פשוט מעדיפה סרטן.
FML
בתור מישהי ברצף האוטיסטי הייתי מעדיפה להיות חולת סרטן כי זאת לא בושה כמו שלהיות אוטיסט זה בושה .
אנונימית
אני הייתי מעדיף להיות אוטיסט
אבל זה ממש תלוי באיזה תפקוד
אנונימי
וואו תאמת? שאלה קשה. הייתי מעדיפה להיות חולת סרטן עם סיכוי לשרוד, כי במציאות של היום צוחקים על אוטיסטים ומשתמשים במילה אוטיסט כקללה, לא הייתי רוצה להיות בצד הזה.
סרטן