11 תשובות
14:00 מישהי שאלה משהו על זה גם והיא אמרה שזה בשתיים
אצלנו זה מתחיל ב15:30
אנונימית
סליחה ברבע לאחד, בדקתי בקבוצה של הכיתה שלי
שואל השאלה:
תודהה זה 4 יחל כן?
אנונימית
יאס 4
אני חושבת שלכל אחד זה מתחיל שונה
אני ב4-5 יחל וזה מתחיל ב15:30
ויש כאלה שזה כבר התחיל להם
אנונימית
חחחחח רעותי הלך עלינו
אמרו התחיל כבר לא? זה נראה לי שונה
היום אני חושב שמתחיל ב1
יש לך היום בגרות באנגלית?
אנונימית
אצלנו 15:30
אנונימית