7 תשובות
טוסט
טוסט
שואל השאלה:
אין לי גבנצ
וזה בסדר לאכול 4 לחם כוסמין ביום ? כאילו שאני במסה
אין לי גבנצ
וזה בסדר לאכול 4 לחם כוסמין ביום ? כאילו שאני במסה
אנונימית
הרעיון העיקרי הוא לעשות החלטות טובות יותר
איך במסה יש לך רק 300 קלוריות בשלוש בצהריים
איך במסה יש לך רק 300 קלוריות בשלוש בצהריים
לחכות לערב כי אם תאכלי עכשיו אצ תהיי רעבה בערך
בערב*
שואל השאלה:
לא, נשאר לי 700 קלוריות אבל אני יש לי ארוחה כבר לערב ונשאר לי עוד 275 קלוריות לעכשיו כזה או לעוד 30/ שעה
לא, נשאר לי 700 קלוריות אבל אני יש לי ארוחה כבר לערב ונשאר לי עוד 275 קלוריות לעכשיו כזה או לעוד 30/ שעה
אנונימית
באותו הנושא: