11 תשובות
יאא תאומה אני גם אתיופיתת וכן זה ממש מסריח כל החברות שלי קוראות לי שחורה אני שחורה אבל למה שיגידו את זה גם הן שחורות ביכ
מה הבעיה בלהגיד שחורה אם זה הצבע שלך? זה כמו שתגידי לי לבנה זו עובדה ולהעלב מזה זו הבעיה
אנונימית
מסכים לגמרי
תתעלמי מאנשים כאלה.
אסל זה בידיוק כמו שחיים לא אוהב שקוראים לו גמד כיאלו תכלס הוא גמד אבל הוא לא אוהב שקוראים לו ככה
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתם..לא קוראים רק שחורה אומרים לי תחזרי לעבוד אבא שלך עבד אצלי תחזרי לכפרים בלה בלה בלה יכושית מטומטמת ודברים כאלה
להתייחס לדפרים האלה
עדיין אומרים דברים כאלה זה עצוב
זה שקוראים לך שחורה לא אומר שזה גזענות זה תלוי בגישה זה לא עלבון זה מה שאת במילה פחות מכבדת אבל זה נכון פשןט תגידי להם נכון כני שחורה מה עכשיו? וזהו אל תעשי עניין זה כמו להגיד למישהו אתה נמוך אתה גבוה אתה רזה כתה שמן זה בסדר
לכמה מהעונים יש טעות יסודית.
והיא, שלא קוראים לך 'שחורה' כי את שחורה אלא בגלל שמישהו בסביבה שלך זיהה שאפשר להשפיל אותך בלי שהוא יחטוף על זה.
אם היית לבנה, היית חווה גם השפלות אם היו מזהים בל חולשה.

הפתרון לזה הוא שבפעם הבאה כשמישהו אומר לך משהו מעליב, תחזירי לו.

ממליץ לך להתאמן מראש על משפטים מסויימים ועל איך לומר אותם.

וכשיהיה לך את הביטחון העצמי הזה קשה לי להאמין שלא תשמחי בזה שאת שחורה עי בדרך כלל זה מאוד יפה