14 תשובות
אז תעשה
יש שנאת דמים מוצדקת, שיחנקו
שואל השאלה:
^ כל הערבים? גם הרופאים שמרפאים יהודים וערבים? גם המורים שמלמדים ערכים?
^ כל הערבים? גם הרופאים שמרפאים יהודים וערבים? גם המורים שמלמדים ערכים?
אנונימי
אני יודעת שלא כולם רעים, אבל הטובים בודדים.
גם הרופאים האלה והמורים האלה יכולים פתאום "להחליף" צד, אי אפשר כבר לסמוך על אף אחד מהם
גם הרופאים האלה והמורים האלה יכולים פתאום "להחליף" צד, אי אפשר כבר לסמוך על אף אחד מהם
כן מה שקורה פה פשוט נורא, עצוב לראות ככה אנשים שאתה אמור להיות חלק מהם
אנונימית
עם רק הילדים היו שולטים במצב הביטחוני... לא היה אלימות כולם היו חולקים ממתקים אחד עם השני ומבקרים אחד אצל השני כל יום שלישי ושישי
אנונימית
לגמרי. די נמאס. נמאס לי מריבים ומלחמות בכללי, כאילו למה העולם הזה לא יכול להיות פשוט עולם יותר טוב בלי ריבים ובלי מלחמות ושכולם יהיו בטוב עם כולם וזהו.
כאילו תתבגרו כבר ותפסיקו לריב אנשים כי פשוט נמאס. ואופ בא לי לבכות עכשיו.
כאילו למה העולם הזה לא יכול להיות טוב וזהו, כאילו למה אכשיהו כל דבר טוב ומדהים גם צריך להיהרס בצורה מסוימת בסופו של דבר. כאילו לא הכל, אבל את מבין למה אני מתכוונת. זה פשוט כזה מתסכל :(.
כאילו תתבגרו כבר ותפסיקו לריב אנשים כי פשוט נמאס. ואופ בא לי לבכות עכשיו.
כאילו למה העולם הזה לא יכול להיות טוב וזהו, כאילו למה אכשיהו כל דבר טוב ומדהים גם צריך להיהרס בצורה מסוימת בסופו של דבר. כאילו לא הכל, אבל את מבין למה אני מתכוונת. זה פשוט כזה מתסכל :(.
שואל השאלה:
^^ לפחות הם לא היו יורים אחד על השני טילים
^^ לפחות הם לא היו יורים אחד על השני טילים
אנונימי
אנונימי זה לא כזה נכון, כאילו כן הם לא היו יורים אחד על השני טילים או משהו כזה, אבל כן יש גזענות או ריבים גם בין ילדים
שואל השאלה:
יש הורים שחינכו את הילדים שלהם לגזענות, אף ילד לא נולד גזען
יש הורים שחינכו את הילדים שלהם לגזענות, אף ילד לא נולד גזען
אנונימי
ברור, נו זה מה שאני אומרת, שיש ילדים גזענים. למרות שהמשפט שאמרת הוא לא כזה נכון, כי יש ילדים שההורים שלהם גזענים והם לא
מה השאלה כאן?
באותו הנושא: