8 תשובות
בושה , מזעזע
מ-בו-טל !
זה נוראי שגם במשחקים יש את זה
שואל השאלה:
לדעתי זה משקף באמת את המציאות.
הפצוע אמר לשוטר לשמור עליהם וכיום לשמור בשביל השוטרים זה להרוג *שחורים* רק בגלל הצבע, אחר כך הוא אמר שהוא חמוש (והוא לא) וזה כל מה שהשוטרים אומרים כתירוץ בחיים האמיתיים בבית המשפט.
זה באמת המשחק הכי ריאליסטי שיצא עד כה ועצוב שהגזענות הוסיפה.
אנונימי
חבל שגם במשחקים יש גזענות.
שואל השאלה:
^ אוקיי אבל גם בהתחלה של הסרטון אמר שוטר אחד שהוא שומע רק ראפרים *לבנים* והשוטר השני אמר לו יופי זה גם גזענות
אנונימי
ביזיון שזה מה שקורה בלוס אנג'לס.
אבל לרצוח בן אדם רק בגלל שהוא כהה עור ? זה עבר את גבול הטעם הטוב.

~ * בברכה * ~
מפלצת ההורמונים.