10 תשובות
אני גם בהלם שהיא נהייתה חברה של אורן אחרי כל הדברים המשפילים האלו
אנונימית
את טיפה בדילאיי את לא חושבת ? חוץ מזה לדעתי לא ירדו על טיט בקושי אבל אני כן מסכימה שמה שהם אמרו מוגזם ולא מתאים
מי זאת טיטי
שואל השאלה:
מה אכפת לך אם אני בדילאיי? קיצר, אני רק עכשיו רואה את הפרקים אין לי צה לראות
מה אכפת לך אם אני בדילאיי? קיצר, אני רק עכשיו רואה את הפרקים אין לי צה לראות
אנונימית
מזעזע לדעתי, וזה נוראי.
אבל היא מלכה וייצגה את העדה בכבוד. אני אוהבת אותה היא בן אדם זהב
אבל היא מלכה וייצגה את העדה בכבוד. אני אוהבת אותה היא בן אדם זהב
אורן כל הזמן נותן הערות מגעילות כאלה זה כבר ברגיל שלו
מה שם ושם משפחה שלה
שואל השאלה:
טיטי איינאו^
טיטי איינאו^
אנונימית
זה נגמר מזמן אורן לא יתכוון לזה וטיטי הייתה עצבנית מכל מה שהיה אז היא הוציאה את הכל עליו
אנונימית
ממש
אנונימית