5 תשובות
שואל השאלה:
אז שנהגי המוניות יעשו אובר

אשכרה הכל כדי לפתוח לנו תרקטום במדינה הזאת
אנונימית
אבל אז עוד מלא אנשים יעשו אובר כהכנסה צדדית, והנהגי מוניות ירדו חצי משכורת
נכון אבל אם היה אובר אז אף אחד לא היה משתמש במוניות ודי הולך ענף של אנשים שישארו בלי עבודה
וזה יגרום לתנודה בכלכלה של ישראל, קיצור לא טוב לישראל, אנחנו במצב מספיק רע
שואל השאלה:
אני אעדיף לקחת טרמפ עם ערבי ולא לשלם מונית
אנונימית
כי יש מונופול למוניות אז למה להם?