התחברות
הרשמה
הגיוני שעבדתי עכשיו(מלצרית)אנשים שמו טיפ מכובד אבל האחמשיץ אמרה שבגלל שלא היה טיפים היום
אז לא נקבל כלום!!!הייתם נשארים לעבוד שם?(אני בדרך! כלל גם מקבלים נמוך אבל בכל חודש בעשירי מביאים לנו משכורת)
7 ביולי 2024, 01:50
מלצרות
טיפים
מסעדות
תשובה אחת
הייתי מתפטרת לא אשקר
זה מעצבן מידי כדי שאני אמשיך לעבוד שם
C
Cleo._.
באותו הנושא:
זה הגיוני שעבדתי עכשיו(מלצרית)והיו מלא אנשים שחלקם השאירו טיפ אבל בסוף המשמרת האחמשית אמרה שלא היה היום טיפים ובגלל זה
אני מלצרית - זה הגיוני לשבץ אותי למשמרת ביום שלא הגשתי אופציה אליו?
תגידו זה הגיוני שמלצרית ממש תתעצבן שלא נתתי מספיק טיפ?
האם להתלונן על רעש של מלחייה למלצרית, זה הגיוני או לא?
הגיוני שעבדתי עכשיו שעתיים וחצי מול מחשב ואני מותשת מיזה ברמות?
הגיוני שעל שבוע שעבדתי קיבלתי רק 200 שקל?
האם זה הגיוני שאני מלצרית אבל
הגיוני להתחיל עם מלצרית כשאתה הלקוח?
הגיוני שהביטחון העצמי שלי היה גבוהה יותר בעבודה שעבדתי בעבר מאשר עכשיו בלימודים שלי?
לפי דעתכם זה הגיוני שהורים יחרימו משהו שקניתי בעצמי מכסף שעבדתי בשבילו?
תגידו זה הגיוני שעבדתי חודש שעבר באיזשהו מקום יום אחד ולא שילמו לי עליו עדיין?