10 תשובות
לט הגיוני
מוגזם
חח לא זה מביך אל תעשה את זה
ניב גלבוע צא מסטיפס
ואי ממש מוגזם
מוזר קצת
מוגזם
אוי זה מביך ומצחיק אבל
שואל השאלה:
הוא אמר שהרעש הוא כמו דלת חורקת שנפתחת בשלוש לפנות בוקר
הוא אמר שהרעש הוא כמו דלת חורקת שנפתחת בשלוש לפנות בוקר
אנונימית
בתור מלצרית
אני אשאל אם בא לכם מלחיה אחרת ואתעלם
אני אשאל אם בא לכם מלחיה אחרת ואתעלם
אנונימית
באותו הנושא: