3 תשובות
יכול להיות כי אולי בעבודה היית מדברת ומתקשרת יותר עם אנשים והתרגלת והתחברת אליהם
ולימודים זה רוב הזמן להקשיב וללמוד
ולימודים זה רוב הזמן להקשיב וללמוד
כנראה יכול להיות ששם את פשוט הרגשת הרבה יותר טוב מה שאתה עושה ובחברים שלך לעבודה
שואל השאלה:
אני בן
בחייאת חברים
אני בן
בחייאת חברים
אנונימי
באותו הנושא: