6 תשובות
שואל השאלה:
למה להודותת
אנונימית
כי זה אומר שאת נחוצה ולא יפטרו אותך
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני במשמרת לבד ואני המלצרית היחידה אז קשה מאוד להיות זמין ללקוחות תוך כדי שאני צריכה לשטוף כלים
אנונימית
תדברי עם אחרי משמרת על זה
אנונימית