7 תשובות
את צריכה לדבר רק עם הפקידות
לרוב הילדים ששם מתעסקים רק בעצמם
שואל השאלה:
אבל אני לא אדע לאן ללכת
אנונימית
קוראים לך בשם ואז תלכי לפקידה והיא תגיד לך כבר לאן את צריכה ללכת ואיך הולכים לשם
גם אני נורא פחדתי מזה כי אני לא יודעת להתנהל לבד אבל הפקידות נורא עזרו לי
שואל השאלה:
יואו הרגעת אותי עכשיו
אנונימית
אם יש לך שאלות תוכלי לפנות בפרטי אני אעזור לך בשמחה
מותר לך להגיע עם מלווה לצו הראשון
בשביל לוודא את זה צרי קשר עם יחידת מיטב
אנונימית