5 תשובות
מסה או חיטוב?
שואל השאלה:
אף אחד מהם כל כך, יותר רוצה להתחזק ולפתח סיבולת
אף אחד מהם כל כך, יותר רוצה להתחזק ולפתח סיבולת
מה שיותר חשוב לך להתחזק בו עדיף לעשות בהתחלה
מסכימה בדיוק עם מה שנאמר מעליי
מה המטרה שלך אם אתה רוצה להתחזק בכח תתחיל באימוני כח כדי שהאירובי לא ייקח ממך כוח ולהפיק את המירב מהאימון אתם המטרה שלך זה להשתפר באירובי בריצות וכו אז אתה יודע הפוך...
באותו הנושא: