4 תשובות
אני לא עולה לתורה אבל אחותי כן וזה בסדר
לא יודעת....זה פשוט לא טבעי.
ולא צריך לעשות את זה.
אנונימית
רפורמים - זאת כת אפיקורסית.

אמנם מעיקר הדין אין בעיה שאשה (אחת) תעלה לתורה, אבל חכמים אמרו שאשה לא תקרא בציבור מפני כבוד הציבור (עיינו מגילה כג ע"א).
אנונימי