4 תשובות
אני לא עולה לתורה אבל אחותי כן וזה בסדר
לא יודעת....זה פשוט לא טבעי.
ולא צריך לעשות את זה.
ולא צריך לעשות את זה.
אנונימית
עצוב
רפורמים - זאת כת אפיקורסית.
אמנם מעיקר הדין אין בעיה שאשה (אחת) תעלה לתורה, אבל חכמים אמרו שאשה לא תקרא בציבור מפני כבוד הציבור (עיינו מגילה כג ע"א).
אמנם מעיקר הדין אין בעיה שאשה (אחת) תעלה לתורה, אבל חכמים אמרו שאשה לא תקרא בציבור מפני כבוד הציבור (עיינו מגילה כג ע"א).
אנונימי
באותו הנושא: