8 תשובות
חיימשלי בכיף אני כאן;)
שואל השאלה:
תודה רבה בננה ורודה ❤ צריך עוד אנשים כמוך
תודה רבה בננה ורודה ❤ צריך עוד אנשים כמוך
אנונימית
היי! הכל בסדר. מחר תמשיכי כרגיל, לא קרה כלום ואני מבטיחה לך שזה בסדר להביא לגוף קצת גאנק פוד, הסוד הוא להרים את הראש ולהמשיך. כי אם מוותרים אחרי זה לא מגיעים לתוצאות. הכי חשוב שתאכלי מחר, ולא תרעיבי את עצמך לשניה אם חשבת על זה.בכל מקרה לדעתי הנפיחות תרד בתוך יומיים.
זה ירד לך בקקי הבא, הכל טוב
שואל השאלה:
^^^ מה הכוונה גם לגברים??
^^^ מה הכוונה גם לגברים??
אנונימית
יש גם לגברים?
אמאלה אני ממש מזדהה, אבל אם זה רק חד פעמי זה לא ישנה הרבה, פשוט תתאמני קצת יותר
את גם במחזור אז זה בכלל בסדר והבטן תהיה נפוחה אחרי האוכל לא משנה מה תאכלי
באותו הנושא: