6 תשובות
שואל השאלה:
אז איך מתמודדים
אנונימית
תתנהגי טבעי
למה את לא רגילה לעבוד איתם? בבית ספר אתם רק בנות?
אל תתלהבי זה כול בנים.
את איתם עוד מהגן
ואת תהיי איץם עד סוף ימי חייך
שואל השאלה:
הייתי בבית ספר דתי אבל אני כבר לא שנתיים
אנונימית
בסדר מה אכפת לך,
את נכנסת במטרה של להרוויח כסף לא משהו אחר. תתמקדי בעבודה ובתפקיד שלך, זה לא צריך לעניין אותך.
למה שתתפטרי בגלל בנים? הם אפילו לא פונים אליך