5 תשובות
תדברי עם הבוס שלך, תתייעצי עם המשפחה וברגע שאת באמת מרגישה שקשה לך שם אז להתפטר זה בסדר גמור, את לא צריכה לסבול
תתפטרי
בטח
לא חסר עבודות שמשלמות מינימום אין לך סיבה להישאר שם
ולגבי האיך מתפטרים תגידי שמצאת מקום עם תנאים טובים יותר
אחרי שתמצאי עבודה תתפטרי.
מודיעים למנהל פשוט שאת לא רוצה להמשיך וזהו.
תתפטרי לכי לעבודה אחרת