5 תשובות
אתה מדבר באופן פרטי כם המנהל שלך
שואל השאלה:
ומה לאמר להם?
אנונימי
שואל השאלה:
בהודעה ווצאפ
אנונימי
לדעתי עדיף לא בוואטצאפ עדיף פנים מטל םנים
אבל אם אתה מרגיש שהודעה יותר קל לך
אז תשלח
כזה בסגנון
היי ***
תכתוב מה הסיבה שאתה רוצה חהתפטר(שעות עבודה חא מתאימות/מרגיש שאתה לא מתאים לעבודה) ולכן החלטת להתפטר
כמובן דתדע שכאשר אתה מתפטר יהיה לך כנראה ימים שהמנהל רשאי להעביד אותך (מחובת זמן לפני פיטורים )
תאחל בוקר טוב צהריים טובים או ערב טוב, בהתאם לשעה ותגיד שזה לא אפשרי בשבילך כרגע לעבוד ואתה לא תוכל לעבוד אצלו יותר (אצל המנהל, אתה צריך להגיד את הכל למנהל), לכן אתה נאלץ להתפטר ותאחל המשך יום טוב אחר כך