4 תשובות
שואל השאלה:
תודה ...אסור לי לשמוע.. אני בשנת אבל
תודה ...אסור לי לשמוע.. אני בשנת אבל
אנונימי
קודם כל אני משתתף בצערך. אתה יכול אולי למצוא איזה תחביב משהו שיסיח טיפה את דעתך. כשסבתי הלכה לעולמה אני התחלתי לשמוע מוזיקה.
בשתתפת בצערך יעבור הזמן ואתה תתחיל להתרגל חיים שלך בלעדיו
נורא עצוב וקשה לשמוע שאביך נפטר. אני משתתף בצערך ויכול להבין את הכאב העצום על האובדן.
אתה עושה מצוין שאתה משתף את רגשותייך. ככה יכולים לעזור לך בתקופה הקשה.
אני מציע לך לפנות לעמותת ער"ן שיעזרו לך לעבור את תקופת האבל.
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
אתה עושה מצוין שאתה משתף את רגשותייך. ככה יכולים לעזור לך בתקופה הקשה.
אני מציע לך לפנות לעמותת ער"ן שיעזרו לך לעבור את תקופת האבל.
לער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
באותו הנושא: