3 תשובות
זה נראה שאתה פורק את זה באנונימיות וזה טוב,
כנראה שעובר עלייך משהו/משהו מטריד אותך.
זה כאילו יש לך מסכה, מבחוץ אתה מראה שהכל בסדר אבל כשאתה מוריד את המסכה אתה מרגיש רע.
יכול להיות שזאת התקופה של עכשיו.
אם תרצה אשמח לעזור לך בפרטי:).
נחוצים שינויים
the best way to create a new life, is to create from the unknown
לכולם יש את הימים האלה זה תחושה וכמו שזה בא זה יעבור מבטיחה
תנסה לשמוע מוזיקה כיפית להיות עם אנשים שאתה אוהב ולאכול אוכל טעים